Quiz och kareoke




Hade verkligen jättetrevligt igår! Jag var nykter hela kvällen och det är fantastiskt att man mår så bra efter en utekväll. :) Det är inte sista ggn jag kör helt nyktert en utekväll! :)

Vi satt på Glenns sportsbar på andra långgatan och var med på deras quiz. Många mycket bra frågor. Svåra, vissa lätta. I toakön stod en tjej bredvid mig och beundrade min tröja (jag blev jätteglad!) och så kom vi fram till att hon handlat av mig haha! :) Mina vänner förlorade och fick en skål nötter i tröstpris. Det tyckte jag var jätteroligt :) Göteborgshumor när den är som bäst ;)

Sen drog vi vidare till The Rose and Crown, för en i gänget ville sjunga kareoke. Då blev jag anmäld, tydligen. Så där stod jag med Carro och sjöng "Där står pojkarna på rad". Spiknykter.

Blev uppraggad av en yngre man, tyvärr inte min stil, men han var en mycket trevlig Malmöpåg.

Har folk blivit mer sociala eller vad har hänt? Förr tyckte jag inte att folk pratade med varandra på krogen, bara om man skulle hem med varandra eller om man redan var vänner. Nu kan jag börja prata med lite vem som helst känns det som och folk talar gärna med mig. Hmm....det var alldeles för länge sen jag var ute. Ändring på det va?

Nej nu blir det shopping! :)

(på bilden mådde jag som allra bäst i somras, brunbränd, ruggigt förälskad och blond, jag gillar den)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0