IG :(




Hemkommen från gymmet för ett tag sedan. Idag hade jag verkligen ingen lust. Åkte hem efter praktiken, hade fått hem min ekonomitenta. Skit. Första tentan någonsin, första provet jag NÅGONSIN fått IG. Jäkla skatterätt. Med ett dåligt humör la jag mig för att vila en stund. Jag vaknade upp med huvudvärk och magont. Jag ville inte träna.

Men jag gjorde det :) Mötte Victor och Martin på gymmet och körde på rätt bra :) Efteråt mådde jag så mycket bättre. Så skönt! Ska träna med dem imorgon kväll också. Så bra! Kul att kollegorna börjar visa sig på gymmet så man kan träna med dem ibland också!

Igår, måndag sprang jag en mil igen. Kom hem med blåsor på högerfoten. Sweet. Gjorde sönder dem, smörjde in fötterna och satte på mig strumpor som jag sov med. Idag är fötterna som nya. Nåja, nästan.

Har det alltså bra på praktiken, men det blir lite långa dagar ibland tillsammans med träningen då - därav dåligt bloggande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0