Frukost..! Sen plugg..




Det är liksom lite dåligt med frukostvaror hemma, så jag fick slänga ihop ngt på det jag hade. En sista knäckebrödsskiva med keso och tomat, lite kaffe, en kiwi (mycket c-vitaminer!) och ett ägg. Blir nog bra.

Idag ska jag plugga! Massa..! Dels inför redovisningen vi har imorgon, men mest inför fredagens ekonomitenta. Insåg igår att det är mycket jag inte kan. Tusan. Kuggar jag har jag förvisso inga andra tentor att plugga till, men det känns ju retligt.

I eftermiddag/kväll tar jag mig till gymmet som vanligt :P Måste förbi posten också och lämna in en retur efter en misslyckad klädorder. Och handla frukost, uppenbarligen.

Ha en fin dag! Hörs säkert sen när jag fått krupp på siffror som inte går ihop :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0