Fitnessfighten dag 4 (eftersom jag tjuvstartade är det dag 6 för mig)




Blev inte mkt plugg igår, förutom lite förberedande inför redovisningen och att jag hämtade boken i skolan. Läste lite och insåg att jag fattade bättre genom att läsa själv än att ha lektioner. Snopet. Men sen vart jag trött. Och så kom Agnetas nyårskarameller och Juno...

Idag har jag kollat upp den nya övningen på fitnessfighten. Jag fick 9 nya övningar. Haha, jag var nog för ivrig att skriva ut det andra. Det hade nog inte uppdaterats. De nya övningarna kändes enklare. Men det är ingenting jag behöver oroa mig för ännu - har ju inte börjat med det än. Kanske är skitsvårt.

Ska iaf träffa Anki på gymmet kl 12 och så kör vi ett pass ihop. Kul! :)

Vill ni jag beskriver ngn övning för er om ni vill få tips på övningar med fria vikter?

Ha en fin dag!
PussoKram!

(åh, det hade varit gött o va lite brun igen...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0