Dag 1




Jodå, så nu var det dags att börja dagen. Och året. Och fitnessfighten (kickstart)

Sitter och äter frukost (naturell fil och müsli, kaffe och två kokta äggvitor - inte superhäftigt) och lyssnar på regnet som faller utanför fönstren. Snart ska jag ta och storstäda. Har bytt lakan i sängen, diskat och torkat av bordet i köket. Sen blir det rengöring av badrummet och vardagsrummet. Dammsuga, damma och våttorka.

Efter att jag städat blir det lunch och senare iväg till gymmet. Har glömt tina kyckling så till lunch får det bli avokado med keso och ngt mer. Det tycker jag om. Ikväll måste jag nog laga lite matlådor så jag har. För jag vet att annars kommer det bli besvärligt med kosten - att man är trött och inte orkar laga ngt. Då kommer det bli müsli och fil jämt. Och det är fel.

Så hur börjar ni ert 2012?

Nu har jag en wordfeud-match att vinna.

Puss!


Vilopuls på 51 och mått runt magen är 76. Det ska minskas. Men visst har jag bra vilopuls? Vikten håller jag för mig själv. Man kanske inte går ner så mycket, men midjemåttet ska ner iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0