Bra start :)




Hej!
Somnade kvart över åtta igår kväll. Bra gjort :P

Hade praktik till ungefär halv fem. Det var en bra dag på praktiken och alla är jättegulliga. Skönt också att springa på Frida i matsalen. Känns bra med ett bekant ansikte. Imorgon ska jag sitta med på en förhandling och lära mig lite hur man gör innan och efter och hur man skriver protokoll. De är väldigt noga med att jag ska lära mig saker och att jag har saker att göra, samtidigt som jag vet att de har mycket att göra. Blir nog bra det här :)

Igår efter praktiken tog jag mig till gymmet och sprang en mil. Det var länge sen sist. Men jag gjorde det på 57 minuter och 36 sekunder - nästan tre minuter bättre än min tid på Midnattsloppet i augusti. Känns bra. =)

Idag gick jag först till ett solarium och lapade lite sol. Tyvärr var det svinvarmt så jag vet inte om jag ska gå tillbaka dit igen. Får nog hålla mig till Mollys. Sen gick jag till gymmet och körde mitt program som vanligt.

Nu har jag ätit en omelett och dricker te.

Nu blir det en lugn kväll, kanske "Störtkär" eller så läser jag lite. Får se.

Imorse satt faktiskt Tuffe på axeln :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0