Att sjunka lågt




Hej!
Började dagen med att göra ett träningspass hemma. Sen tog jag mig en 45 minuters promenad, duschade, åt en omelett och åkte till stan. Köpte med mig lunch från Slimfood och tog mig till jobbet.

Fick höra att jag är "tjejen man gifter sig med." Varför kan jag aldrig vara "tjejen man är tillsammans med" istället?

Jaja, idag sjönk jag riktigt lågt. Blev nobbad. Igen. Varför litar jag aldrig på min magkänsla som alltid har rätt`? Jävla skit. Var iaf på väg att gå en promenad med en kille. Med små händer. Och samma skostorlek som jag. I don't do that. Och - HAN nobbar mig. Utan att vi ens hunnit ses.

Fan.
Det är liksom inte meningen.
Kanske borde köpa fler undulater istället? (som retar gallfeber på mig med allt tjatter)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0