Svarta fläckar




Godmorgon!
Jag älskar att det regnat så mycket som det gjort i helgen. Kanske man kan få gå på barmark snart igen? Det är alldeles för halt för mig för tillfället.

Var på stan precis hela dagen igår. Finns ingenting jag vill ha :( Hade önskat jag hade lite mer på kontot så jag kunde beställa hem från Victorias Secret utan dåligt samvete. Min kundkorg låg på närmare 3000 när jag plockat ihop vad jag ville ha. Det har jag inte råd med så jag fick snällt stänga ner. De har jättefina klänningar, byxor, toppar.. Åh..! Jaja, kanske till min 25-årsdag att jag kan unna mig.

Jag hann också med att svänga in på en drop-in och klippte av det värsta. Herregud - har jag nånsin haft så mycket kluvna hårtoppar?

På kvällen åkte jag hem till Tina och Kalle. Vi såg ett gäng på melodifestivalen, berömde Molly, kritiserade de flesta andra och skrattade åt Ranelids låt. "Kärleken, kärleken, kärleken, Herregud..!"  Kunde inte Sara Li fått en egen låt? Stackarn..

Talade i telefon med Mikael på vägen hem - det kändes tryggt. Och med min spray i högsta hugg :) Innan jag gick in till Tina träffade jag Jimmy också, precis utanför. Åh, mina fina pojkar! :) Glad att jag lärt känna dem :)

Rotade fram en spetsklänning ur garderoben, aldrig använd.
Haha, imorse fick jag skrubba bort svarta fläckar från armarna. Den hade färgat av sig. Snyggt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0