Starstrucked!




Så här mycket melodifestival har jag nog inte varit med om :)

I fredags - genrepet med Lollo och Sandra ♥

Igår - efterfesten med Tina!

Har aldrig träffat så mycket kändisar. Till sist insåg vi att vi måste få ta lite kort. Löjligt starstrucked stod jag snart bredvid självaste Henke Larsson! Som säkert många andra så var jag lite hemligt kär i honom förr. =) Och karln ser fortfarande riktigt bra ut :)

Behöver jag säga att jag hade en bra kväll?
Att jag haft en bra helg?

Är nog lite bakis idag. Men inte mer än att man är lite seg. Och hungrig. Har ingen mat hemma. Måste handla. Ska bara uppbåda lite energi till det.

Spana in snyggingen!



Ska bara påpeka att vi frågat honom om lov (uppenbarligen) och att det är Tina som har upphovsrätten till bilden. Om det skulle vara ngn som vill påstå något annat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0