Sköna söndag!




Har tagit mig sovmorgon idag =) Det var skönt.

Sov till halv åtta, la mig att läsa, somnade om vartannat och steg upp kl 10. Sedan dess har jag städat undan lite, dammsugat och kollat en gång extra på min ekonomitenta. När det visat sig att vår lärare rättat fel med både 25 och 50 (!) poäng på vissa så räknade jag om igen. Fick det iaf till ett G. Får se hur jag ska göra. Har mailat min utbildningsledare för råd :P Kanske slipper omtenta jag också?

Sen blir det gymmet i eftermiddag. Det är så skönt att träna och iomed att det inte blev något vin igår så är det väl lika bra att köra. =) Tänker jag.

Hur spenderar ni söndagen? Kanske en promenad i kylan. I solen? =)
Kanske ska kolla om Carro sett klart på Star Wars eller om Lollo tagit ordentligt med smärtstillande. Får se. Det är rätt skönt att strosa runt utan planer en söndag också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0