Onsdag




Idag satt jag i sammanträde som protokollförare. Haha, eller ja medling och ordföranden skrev det mesta själv. Men jag var iaf med som en del av nämnden. Det var roligt :) Fick ropa på (fast parterna öppnade dörren mitt i påropet så jag kom av mig på vad jag skulle säga)

Efter praktiken åkte jag till Frölunda Torg. Köpte I.D Bare Minerals som jag saknat. Kört på L'oreals version av mineralpuder ett tag. Helt okej, men inte i samma klass. Men idag tyckte jag mig ha råd med lite lyx. Hittade en söt tröja på H&M också. Tänkte ha den på melodifestivalen på lördag, men den satt inte så fint tyvärr. :( Rosa och guldig var den. Hade den varit finare på hade jag älskat den, men passformen var kass :(

Träffade Herr Gårman också. Får väl se vad det blir av det. Tyvärr inte samma dunkande hjärta som jag vet att jag kan känna. Men han var väldigt trevlig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0