Lång dag




Imorgon är det fredag - ska bli så himla skönt!

Var ifrån praktiken 17:15 idag. Sent. Det var sammanträden som drog ut på tiden. Tänkte jag kanske skulle fjäska till mig att sluta lite tidigare imorgon. Så jag hinner hem till tvättiden klockan 16. Och hinna handla innan dess. Har ingenting hemma känns det som. Så nu sitter jag i soffan och önskar någon kunde baka lite bröd till mig :P Det funkar dåligt. Är ju bara jag hemma.

Men jag vågar inte gå ut nu. Det är mörkt. Dessutom är det svinkallt.

Lyssnar på Tracy Chapman och sorterar smutstvätt. Och plockar undan lite. Får nog städa imorgon också. Kul fredagkväll ;)

På lördag ska jag träna och sen hem till farmor med familjen för lite mat, kolla in hennes renoverade badrum och umgås. Mys...! Robin ska installera en diskmaskin åt henne också.

Sen får vi se om jag vågar mig ut på kvällen eller om det blir en lugn helg detta också.

Ska förresten springa Göteborgsvarvet den 12 maj.
Helt sjukt. Jag??
Förra året stod jag och Mikael som glada motionärer och hejade på deltagarna och förundrades över kenyanerna som var först i mål. "Man kan inte springa 2,1 mil på 40 minuter - det är omöjligt" minns jag att jag sa. En flyktig tanke hann sväva förbi att det hade varit häftigt att ha gjort det före jag fyller 25 :) Iår ska jag springa det. Den 5:e juni fyller jag 25. En flyktig tanke blir verklighet. Hejar ni på mig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0