Fint :)




Haha, fick ett supergulligt meddelande på facebook från någon jag inte känner. Tydligen har vi en gemensam vän, dock en rätt ung tjej. Men killen i fråga skriver som följer

Känner dig inte, vill bara säga att jag ramlade av stolen när jag såg dig. Så himla vacker!!!

Inte annat än man blir lite glad :) Trots att killen är alldeles för ung. Visade det för min lillasyster. Tyvärr kunde vi inte komma på huruvida jag ska svara på det eller ej. Ska man det? Är ju tyvärr inte intresserad.

Ja, jag inser att jag är lite dubbel i ämnet. Klart att jag vill träffa någon och ha det där som alla andra har. Men jag har också en del preferenser. I ain´t settlin' . Men visst får jag uppmärksamhet då och då - det vore fel att påstå något annat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0