Bullbak och tacos :)




Igår när jag kom hem från praktiken slängde jag in tvätt i maskinerna och satte sedan en bulldeg. Därefter hämtade Mikael mig och vi handlade tacotillbehör. Väl hemma bakade jag ut degen medan Mikael började med maten. Bullarna jäste medan vi åt, sen hämtade jag tvätten och medan vi såg postkodmiljoären gräddades bullarna i ugnen. En effektiv kväll :) Till The voice snaskade vi vanilj- och kanelbullar :) Mumsfillibabba..!

Bröllopsduellen visades på tv. Mikael tröttnade och åkte hem :) Jag såg inte heller färdigt utan la mig att läsa. Mycket bättre. Somnade dock snart - bara för att vakna redan kl. 7 och inte kunna somna om.

Har på morgonen läst en timma och sen plockade jag upp tvätten och sorterade den, drack en kopp te, nu en kopp kaffe och funderar på hur jag ska lägga upp dagen :)

Blir nog en sväng i solariet, sen gymmet och sen hem till farmor med resten av familjen. Lillebror har fyllt år och är hemma från Thailand så han ska få en present. Och farmor bjuder på middag. Jag ska se hennes nyrenoverade badrum som jag inte sett ännu. En bra dag.

Får se vad kvällen bjuder på. Hör av er om ngn vill ta ett glas vin. Jag vill ha ett glas vin. Tror jag.


Lite imponerade att jag burit en ganska klar färg i veckan va? Inte så jordig färg som jag alltid annars bär. Nope, grönt! Haha :) Ovanligt för att vara mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0