Bra lördag =)




Tackar Anders för en fantastiskt god middag ute på en restaurang i Linné igår! Vi var 8 personer som firade hans födelsedag. Mycket skratt i goda vänners lag. Jag trivdes. :)

Innan middagen hade jag hunnit med lite av varje. Vaknade hemma i Floda tillsammans med hela familjen. Jag myste runt med Alma hela morgonen. Brände sönder mammas hårtork, körde hem farmor till Frölunda, fick med en ny hårtork hem, ställde bilen i stan, gick på BIA-mätning (eget inlägg), åkte hem, skulle springa i Skatås men p-automaten tog inte mitt kort, åkte o handlade istället, tränade magen hemma med mina styrkeövningar, duschade och skyndade hem till Carro för att hinna till restaurangen i tid.

Och hela tiden sken solen. Bra lördag! :)

Snart ska jag bege mig hem till Floda igen med bilen. Ska ta med mig träningskläder så jag kan ta mig runt sjön och ta med tidningen med olka styrkeövningar så jag får lite sånt gjort också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0