Tvättid mitt på dagen




Jag bytte min tvättid. Skulle egentligen haft den ikväll, men det underlättar om det är färdigt när Alma kommer, tänker jag. Så fanns det en ledig tid nu mitt på dagen. Segt, men å andra sidan kan man ju göra annat på hemmaplan så länge. Har kört två maskiner och två nya är igång. Har dock problem med torkmöjligheter då grannen före mig inte torkat klart sina kläder än. Jaja... det får väl gå. 
 
Struntade i gymmet. Tog en lång powerwalk och ska köra lite styrkeövningar innan det är dags för duschen. Har också på morgonen cyklat o handlat en del på Willys och sen tog jag mig till Hemköp för att hämta ut min glossybox - och lite mat till Alma, som jag glömde handla på Willys. Har iaf tjänat in 5 aktivitetspoäng redan. Känns skönt. 
 
Ni glömmer inte dricka vatten, va? Det gör jag...glömmer alltså. Hela tiden. Men jag gillar min Detox-vattenflaska. Den rymmer nämligen 1,5 liter. Så då vet jag att jag iaf får i mig den mängden om dagen.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0