To do




Well hello
 
Idag blir det att göra rent i badrummet. (tog det mesta av vardagsrum och kök igår kväll) Sen ska jag träna och därefter tror jag att jag ska åka hem till Floda faktiskt. Imorgon ska vi fira lillasyster och pappa så jag tänkte börja dagen med en promenad runt Sävelången. 
 
Sitter just och tittar på "The Ex List" . Har fastnat för den. =)
 
Men, vad jag längtar till jag börjar jobba! Nästa vecka ska jag göra matlådor av allt jag har i frysen och frosta av den samtidigt. Det behövs. Ska också ringa handels, ordna med en ny hemförsäkring och fixa med a-kassan. Har varit smidigt att ha allt inbakat i fack-avgiften, men det blir krångligare när jag nu ska byta bransch. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0