Tisdagen




Godmorgon! 
Igår struntade jag i vad allt med måsten heter. Tog mig en sen frukost på hallon, keso och banan. Och två koppar kaffe. Härligt =) Runt två åkte jag in till stan. Var hungrig, ringde Mikael som redan hade ätit så jag tog en baguette och satte mig på vagnen hem till honom. Vi tog ner hans projektor och jag fick se den nya lägenheten han skulle flytta till. 
 
Sen åkte vi o tittade på en säng han skulle köpa och därefter tog vi oss en glass på Villa Bel Parc innan vi åkte och inhandlade tacos. =) Tisdagstacos med vin! Kvällen avrundades med ett avsnitt av "Hart of Dixie" (där jag var den som var mest road - Mikael kollade efter soffor på nätet) Sen åkte jag hem. 
 
Sett Hart of Dixie?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0