Rumpa..!




Godmorgon!
Vaknat av och till inatt. Jobbigt. Gick upp halv sju..vaknar ju ändå bara titt som tätt. Har satt igång tv:n. The 4400 går från början på tv 11 nu igen. Dricker en stor kopp kaffe och funderar över dagen. 
 
Igår ringde jag Handels, ST och Folksam och fixade. Sen åkte jag in till stan, gick in och fick bra hjälp på SEB, gick till Stadium och hämtade ut min t-shirt och sen tog jag mig till gymmet. Sprang 7 km och sen tog jag mig an ett par styrkeövningar som jag fick av lillebror i helgen. Bröst, armar, ben och rumpa hann jag med. Men inte lika tungt som sist. Vill inte ha träningsvärk på Midnattsloppet.
 
Har ju förr haft komplex för rumpan. Det har jag fortfarande. När jag ska köpa byxor. Men däremellan börjar vi bli rätt bra kompisar... =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0