Onsdag, 29 augusti 2012




Godmorgon!
Jag har vaknat av och till från 05:20-snåret. Fasar lite över att jag ska behöva gå upp senast kl. 5 varje morgon framöver. Haha! Just nu dricker jag en kopp kaffe och läser i broschyrer och andra papper jag behöver fylla i och skicka in, men några av pappren vill jag först tala med pappa om. Sen ska jag ringa farmor och höra efter lite beträffande kommande lördag och ikväll ska jag träffa Angelica. Där emellan får vi se. Lite träning kanske? Har hyfsat ont i kroppen efter gårdagens styrkepass, men jag känner mig fantastiskt duktig ändå =) Kanske får bli lite cykel och sen magövningar. Blir nog bra. 
 
Puss!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0