Nytt träningsupplägg




Nu är midnattsloppet över och jag ska satsa mer på styrketräning än vad jag gjorde innan loppet. Då var det ju mer kondition. Efter passet med min lillebror för ngn vecka sen har jag fått en nytändning. Idag var det riktigt kul på gymmet :) Kände mig stark. Och kunnig. Kör inga maskiner mer än till uppvärmningen. Körde en del övningar som Nicklas gav mig och några tips och trix har jag snott från Charlotte Perelli. Gillar verkligen hennes bok. Och att träna utan maskiner - fast med vikter och hantlar. Grymt :)
 
Blanda idéer från olika håll. Jag har lite övningar kvar från Fitnessfighten, kör på några jag fick av Nicklas, några ur en gammal Wellness-tidning (ska kika närmare på denna månadens också) och från Charlottes bok då. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0