Måndag v. 32.




Igår var jag världens lataste. Såg på film på morgonen, tvättade mellan 12-16 (totalt värdelöst - dagen är dömd till att misslyckas när man har en sån tid bokad för tvättstugan) tog mig till affären och handlade grejer så jag kunde göra tacos. Åt och såg en film till. (No strings attached)
 
Sen fick jag energi. Klockan 22.00 igår söndag började jag rensa i köksskåpen och torkade ur dem allihop. Tog även kökslådan med mest kvitton och grejer i. Rensade och slängde en del. Fortsatte nu på morgon med att rensa ur två lådor i min bokhylla som innehåller den skit man inte vet var man ska göra av för ögonblicket. 
 
Fann gamla almanackor och mindes tillbaka. Vilken skribent jag var! Vilka texter..! Haha! Länge sen nu...
 
Nu ska jag ut till återvinningsstationen med grejerna... Sen blir det gymmet och därefter tänkte jag ringa Mikael. Och så måste jag lämna tillbaka en tröja för att köpa en annan liknande som jag hittat. =) Finare. 
 
Här hade jag all möjlig skit inslängt. Rätt nöjd med resultatet =) 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0