Glossybox augusti




Detta fick jag i månadens glossybox. Mest nöjd är jag över Loréals BB-cream. Den var grym! På riktigt. Den såg grå/lila ut när jag tryckte ut det ur tuben, men det smalt in så himla bra på min hy. Älskar den! Mattare resultat än Garniers.
 
 
Jag använder aldrig läppstift och väldigt sällan läppglans så dem kommer jag nog inte använda. Mamma eller lillasyster kanske vill ha =) 
 
Från Tony and Guy kom ett serum för håret. Underbart..! Och bodylotionen från Weleda doftade verkligen citron (tänk er en citrongodis, en sån man suger på - så doftade den) och smalt lätt in i huden. Själv gillar jag dock bodybutter bättre än lotions, men det är ju en smaksak. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0