Clean house Göteborg




Idag har jag haft städdag i min lägenhet till tonerna av Bryan Adams och Ted Gärdestafd. Satte faktiskt på skivorna. CD-skivor, för dem som vet vad det är =) Jag är färdig. Golvet ska bara torka i kök och badrum så jag kan ställa tillbaka saker i hyllorna och lägga mattorna på golvet. Sen ska jag till systemet. Imorgon blir det fest. Kenneth blir 25 på söndag och det ska firas. 
 
Igår mötte jag upp 8 av mina vänner och tog en middag på en kinarestaurang i vasastan. Gott! Supermätt var jag när jag klev utanför dörren där sen. Men lik förbaskat var jag hungrig när jag vaknade imorse ;)
 
Åt just mellanmål. Keso med bär. Så gott! Snart ska jag måla naglarna och sen får det bli ett pass på gymmet igen. Gjorde det igår. Svettigt! Men såå skönt! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0