Byte av gym - och en träningskompis!




Yes... på fredag är det sista dagen som jag kan använda mitt kort på Fitness24Seven. Fick ju årskort där av min arbetsgivare som hade en deal med dem så friskvårdsbidraget täckte. Det har varit bra där, men ligger lite långt ifrån mig så jag har funderat på att byta till Kristinedal (har haft kort där tidigare) och när Angelica sa att hon skulle teckna ett årskort där var saken klar.

Så nu blir det Kristinedal framöver (jättebra cykelavstånd) Bra gym, gruppträning, möjlighet att simma och tillgång till vattengympa - för ynka 279 :- i månaden! Grymt :) Och ingen medlemsavgift som många andra gym envisas med. Varför? :S
 
Nöjd tjej. Dessutom har jag fått en träningskompis. Kul! Hon kommer dra med mig på en del gruppass - bra. Kommer aldrig iväg på sånt själv nämligen. Ingen grupptränings-tjej på det viset..
 
Har dessutom hunnit med en powerwalk och cykling idag. Cyklade till stan och tillbaka, istället för att ta vagnen. Det har varit jättefint väder idag. Nu blir det snart ett avsnitt av "Efterlyst" innan det är dags att bädda ner sig. 
 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0