Bryan Adams




Lycka! När killen entrade scenen efter ett brutalt dåligt förband vaknade hela Cloetta Center. Det sjöngs, det klappades, det visslades och skrattades och jag kunde nästan alla låtar. Jag är så otroligt glad att jag fick höra alla mina favoriter och fler därtill. Jag är så glad att han fortfarande spelar och verkligen kan leverera!
 
Jag vill påstå att jag var världens lyckligaste tjej igår. När han som näst sista låt spelade "Straight from the heart" var lyckan komplett. För att sedan säga hejdå men hejas fram av publiken såsom sig bör och spela "All for love" som sistalåt. 
 
Han ville vid ett tillfälle ha upp ngn på scen att sjunga "When you're gone" tillsammans med honom, En 14-årig tjej fick komma upp på scenen bara för att säga att hon inte kunde låten. Hon kunde istället "Heaven" och Bryan var inte den som var den så de fick till en liten duett ändå. (trots att jag och kankse många med mig, hellre sett att han gjort den själv) Fin han är min ungdomsfavorit! ♥
 
Jag hade velat sjunga "When you're gone" tillsammans med Bryan Adams...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0