Sömnlöst men fin hy =)




Har inte kunnat sova någe vidare inatt. Har liksom vridit och vänt på mig hela natten och mellan 2 och 3 var jag klarvaken. Skit..

Men en sak som är bra är att min hy snart är tillbaka till sitt gamla jag igen :D Det känns jättebra, då jag så sent som i lördags tyckte att det nästan inte kunde bli värre. Undrade när det skulle bli bra igen. Men nu så hoppas vi att det håller sig! =) Har en liten rackare som kan få försvinna och sen är det nästan helt fläckfritt i mitt ansikte! Troligtvis ingen annan än jag som ser det ändå, tacka vet jag smink =)

Idag blir det skola 9-16 typ. Juridik och ekonomi. Därefter kanske jag ska träffa Lollo. Om inte så måste jag plugga och så ska jag ta en kvällspromenad. Luften är så härlig på hösten!

Inget smink =) Jäveln på hakan ska bort, sen är det bra igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0