Lördagsnöje




Godmorgon!
Denna dag kommer innebära plugg. Plugg, plugg, plugg... Kom väl fram till att vi är inne och nosar på inte mindre än 11 lagar till den här tentan. Spännande att se hur det här kommer gå. Har inte ens kikat på ekonomin ännu. Den tentan är på torsdag nästa vecka. Hej isolering..! Ska bara försöka finna lite ro. Jag storstädade häromdagen så där har jag ingen ursäkt till att göra annat - däremot vet jag att jag måste handla. Har inte ens ngt morgonkaffe. Kanske ändå borde sätta mig på ett café eller liknande. Jag får fundera en stund.

Jag har slarvat med träningen det senaste. Inte ens promenader har jag tagit. Simmade 2 kilometer i torsdags morse (så himla skönt!) men det var också det enda. Skärpning efter tentorna, promise..!

På måndag efter tentan har jag dock planerat in en timmas massage. Det ska bli gött. Tack Mikael för presentkortet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0