Effekten av Melissa Horn




"Jag försöker men jag förlorar varje gång - antingen lämnar de mig eller så lämnar jag dem." (Ur Under löven, Melissa Horn)

Väldigt träffande ang. mitt kärleksliv. Amanda sa att nästa gång jag säger "Han är en bra kille, trevlig och snäll -MEN..." så kommer jag få en käftsmäll :P J

Jag har blivit så himla kräsen vad gäller killar. Men jag vill ha ngt som känns bra. Jag vill vara attraherad, vill känna mig bekväm att våga vara mig själv, vill känna mig uppskattad, vill känna att jag vill umgås med honom.

Jag blev rätt bränd i somras. Hade för första gången på så otroligt länge faktiskt känt det berömda pirret i magen och hjärtat blev alldeles varmt när jag tänkte på honom. Men det fick jag inte ha så länge. Jag trodde så mycket på alla fina ord. Det jobbigaste är att han är en fin kille. Att han inte är något svin. Då är det än svårare att komma över någon. Efter det har jag iaf blivit avtrubbad och vill inte känna något, tror jag. Känner ingen längtan efter honom heller. Och det är ju bra. Men ja..det kanske är skönt att känna sig så independent som man ändå gör. Och att jag inser mitt eget värde.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0