Blogg med plugg




Godmorgon!
Idag är det onsdag. 5:e oktober.Ska spendera 3 timmar i skolan med förvaltningsrätt. Sedan måste jag hem och ja...råplugga. Har engelskatenta imorgon och jag har fasen inte fått nånting gjort. Jo, lite men inte så mycket som jag kanske borde. Men nu har jag ju tröttnat på wordfeud iaf så jag slipper vara besatt av det. (redan, jag började med spelet i söndags kväll...)

Ja, annars händer det inte så mycket för tillfället. För mig.

Johanna gjorde en fiskbensfläta på mig i skolan igår. Jag kan inte göra sånt själv. Tänkte ha i den idag igen. Borsta håret kan jag göra en annan dag. Bekvämt. Och snyggt blev det ju :)

Nej, nu måste jag verkligen gå och klä mig, sminka mig och borsta tänderna. Så jag inte kommer för sent.

Puss..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0