Vad gör man nu?




Blev inget gym idag heller. Körde träningsleken med kortleken, la till plankan denna gången - mördad! Sedan tog jag mig en promenad över Kvibergs Kyrkogård. Benen var helt skakis efter alla benböj och kyrkogården var väl trafikerad. Mitt bland alla bilar och besökande sprang (gick) jag på Mikaela och hennes familj. Jordfästning för hennes mormor...Åh, jobbigt! :( Fick se lilla Emil, hennes son, som jag inte sett innan. Ett riktigt litet charmtroll, kände mig förtrollad för ett ögonblick. Vill också ha..!! (Mikaela är en barndomskompis, det var kul att se henne, var ett år sen sist. Hennes mamma har jag inte sett på flera år och inte Robert hennes bror heller. Jag gillar den familjen, såklart)

Nu har jag duschat och gjort mig iordning. Och ätit lunch. Japp - mackor med kokt ägg.

Vad gör man nu?

Lollo ringde när jag stod i duschen, nu får jag inte tag i henne :(
Kanske ska ta mig ut på stan.

Hörs sen!

Puss..!


Jag är avtrubbad och blockerad, men kanske man kan få uppleva detta med någon igen? Nån gång.. Att somna ihop med någon som håller om en hela natten. Sist var nog med Daniel. För 2,5 år sen. Han kunde hålla om mig hela natten. Utan att det var obekvämt. Bättre att ha älskat och förlorat än att inte älskat alls? VAR kommer detta ifrån? Jag har så mycket annat att tänka på.. Nu släpper vi det. Det händer när det händer. Kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0