Måndag




Tuffe sitter på fingret nu :) Haha! 3,5 år tog det men nu jäklar! :) Nu vill hon vara med hela tiden. Men helst av allt vill hon sitta i mitt ansikte. Det får hon inte.

Har just kommit hem från gymmet. Gjorde av med 1000 kalorier på konditionsmaskinerna och tränade armar idag. Mina armar är rätt fina fakitiskt tycker jag. Muskler, inte så mkt slappt. Och välformade. Får se när benen blir det också. De blir de nog inte. Men jag är rätt nöjd med min kropp nu faktiskt. Vet att jag alltid kommer ha rumpa. Ska fortsätta träna för att upprätthålla min form och kanske gå ner ngt mer kilo eller två, men det är så skönt att vara tillfreds med sin kropp. Äntligen.

Snart bär det av till skolan. Ska ha en gästföreläsning av en från Ekobrottsmyndigheten. Intressant!

Ikväll ska jag laga kyckling med pesto och stryka gardinerna.

Ha en fin måndag!




Kommentarer
Postat av: så mkt bättre

Sötnos!

2011-11-28 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0