Måndag, mycket nu...




Hade tänkt ta mig till gymmet efter skolan idag, men kände att jag hade en del att göra, så jag tänkte göra det ikväll istället. Får se hur det blir med det - är ju faktiskt ensam mamma söker ikväll. Final! :)

Min huvudvärk har börjat komma tillbaka så numer går jag runt med stora pillerburken i väskan. Och då menar jag den stora. Den jag fick utskriven när jag fick halsfluss. Känns sådär. Hoppas det försvinner snart. Misstänker stress. Igen. Det är nämligen en del grejer nu. Ligger lite efter med grejer i skolan och många måsten däremellan.

Fått G på den första juridiktentan nånsin. Fan va b..svärtar ner mina fina betyg. Fick bara G på ekonomin också. Ja..antar att privatlivet gått ut över skolan. Engelskan, ekonomin och obeståndsrätt som vi har nu - inte min melodi. Men snart ska det vara över. Skönt.

Imorgon  efter skolan måste jag åka till farmor. (lång dag) Sen kommer lillasyster hit efter hon varit på operan. (jag vill också se West Side Story..!) På onsdag blir det en heldag i skolan igen och sen måste jag packa inför en liten roadtrip jag gör med två kollegor. Jobb på annan ort som sagt - kul!

När ska jag hinna träna? Borde göra det ikväll. Eller imorgon kanske. Och söndag då. Skönt att träna numer tycker jag. Men jag känner inte ngt tvång längre. Ibland lite dåligt samvete när man inte hinner med det, men oftast inte. Jag känner mig rätt nöjd med mig själv numer. Det är helt underbart :)



haha skillnad? :) övre bilden togs i lördags, nedre förra året vid den här tiden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0