Lugna gatan....




Jaha, så var den här långledigheten nästan över. Jag har tantat mig som vanligt. Övervann frestelsen att köpa med mig ett nummer av Allers (adventsfikan lockade! jag älskar ju julen) när jag handlade förut. Men pepparkakorna följde ju med, som ni såg.

I fredags kväll såg jag på idol och åt tapas till det. Mumsfillibabba! Blev supermätt.

Lördagen spenderades framför tv:n, med en promenad i Slottsskogen - bara lugna gatan helt enkelt. På kvällen åkte jag med Mikael och handlade inför kvällen. Vi skulle äta tacos. Mums..! Tacos och godis. Gött..! Vi såg hockeymatchen samtidigt och tappade aptiten när Kahnberg slogs medvetslös på isen och blodet strömmade. Stackare! "Så mycket bättre" var lika bra som vanligt. Sen såg vi en film och vi slumrade till båda två då och då. Trötta människor! :) Sen åkte jag hem.

Har inte gjort många knop idag. Åkte in till stan efter frukost, in på jobbet och hämtade schemat och pratade strunt. Mina söta fina kollegor! Ser fram emot julfesten. Nu är jag hemma, har fikat och ska snart ut på en promenad. Ikväll bir det till att göra matlådor och planera veckan lite. Måste börja träna igen ordentligt.


I augusti var jag igång rätt bra med träningen..ska komma dit igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0