Friday night!




Ikväll blir det idol, och fruktsallad :) Om två veckor blir det förhoppningsvis en titt i Scandinavium istället för hemma i soffan.

Har haft ekonomi idag, och sen engelska. Gruppuppgiften kommer nog bli rätt bra till sist iaf. Känns bra. Ska spåna lite på den i helgen och sen färdigställer vi den och gör en powerpoint på måndag. Gött. Redovisning på torsdag - men då reser jag iväg på jobb så jag kan inte vara med. Så synd ;)

Just nu sitter jag o målar naglarna. Silver. Imorgon är det julfest..! Kul..! :D

Imorgon kommer underbara Alma hit och väcker mig :) Vi ska äta frukost ihop och hon ska få närmare en heldag med faster :) Vi ska till Universeum och titta på fåglar, fiskar och apor. Ska bli såååå mysigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0