Fina ..!




Gårdagens julfest var lika lyckad som vanligt. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - finare arbetskamrater får man leta länge efter. Herregud va mycket kärlek! Mina fina ♥ Det gäller allihop som jag någon gång talat med på jobbet! Alla! Så fina! Vi var väl 150 pers där tror jag iaf.

Efter vi ätit gott och druckit gott tog vi oss in till stan. Jag gick aldrig ut för jag var för ung för att komma in på Park Lane. Haha, för ung! Det är nog inte länge till innan man är alldeles för gammal istället. Så jag njöt, struntade i Valand, Rubinen, Excet och allt vad det var. Eh, Rockbaren..? But why? Haha! Somnade gott innan 2. Bra gjort..!

Sprang på Avenyn på två gamla klasskamrater - och min storebrors barndomsvän Dan. Ojojoj, inte sett karln på så många år..! Kul! (haha, sist var jag nog 16 och vi tjaffsade som syskon för han tyckte inte min klasskamrat var bra för mig att hänga med) Jag hade aldrig känt igen honom om han inte var just med Dennis och Richard igår. Förändrad! 

Nu blir det snart en promenad i solen. Underbart väder ute..! Har latat mig till nu, och knåpat lite med engelskan. Ikväll tror jag att jag ska satsa på Twillight-maraton =) Hemmakväll får sig nog ett besök inom de närmsta timmarna.




Kommentarer
Postat av: Jenny

åh, twilight! sett den nya?

2011-11-20 @ 20:18:36
URL: http://jnyy.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0