Får man lägga sig nu?




Har haft en bra dag, men nu är jag riktigt trött.

Tvättade och passade på att sticka iväg o sola medan den torkade, träffade Lollo i stan kl 13, åt lunch, promenerade och tog sedan en kaffe i Haga. Sedan köpte jag mig en liten jacka/kofta som jag kanske har till "den lilla svarta" på julfesten på lördag, om jag nu inte ändrar mitt klädval fram till dess... Risken finns ju.

Jag spenderade sedan 2 roliga timmar hos frisören. Hon är rolig, vi har visst en del gemensamt. Haha, killproblem diskuterades, ja hela tiden egentligen :)

Därefter åkte jag till gymmet och brände bort 1000 kcal idag :) Måste överträffa sig själv ibland.

Men nu är jag trött. Drack just upp mitt te. Får man lägga sig nu?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0