Clearly gone




I ständigt krig med hudproblem har jag nu blivit tipsad om Clearly Gone. Min lillebrors flickvän har nu använt sig av det ett tag och hennes hy är jättefin! Så jag beställde en burk med pulvret i måndags, det kom igår. Snabb leverans! Det smakar superäckligt och man ska dricka det uppblandat i ett glas 3 ggr om dagen. (hur man nu hinner det? Ska man ha med sig den överalllt?) Lite krångligt, men jag ska ge det ett försök. Idag är dag två.

Clearly gone är B-vitamin som är bra för hyn och drar ner på talgproduktionen, som är det huvudsakligaproblemet vid acne. Nu får vi se hur bra det är. Tror visserligen min hy är på väg tillbaka redan. Har inga "färska" finnar, bara sår efter gamla, så snart är jag nog mitt gamla vanliga jag igen, hoppas jag :)

Jag är inte stressad för tillfället, även om jag har en hel del att göra i skolan, men jag känner mig mycket lugnare och känner igen mig själv igen :) Skönt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0