Alldeles lam..




Tack Mikael va glad jag blev för kommentaren :)


Påbörjade konkursarbetet idag. Vi kom ändå en bit på vägen så det känns bra. Nu har jag renskrivit lite anteckningar och rensat bland en massa papper. Papper, papper, papper överallt! Borde sätta mig med ekonomiuppgifter och även den förbannade engelskauppgiften.

Så här ser mina dagar ut framöver. Engelskatenta nästa vecka, ekonomiinlämning om två, konkursarbetet redovisas efter jul och efter jul har vi också en ekonomitenta. Till engelskatentan nästa vecka har jag ingen aning om vad jag ska plugga på. Men jag har desto mer grejer att göra klart till dess.

Kanske borde sätta fart. Varför är det så svårt för mig att ta tag i saker?


längtar till våren när jag ska göra ljusare slingor i håret igen...det är mer JAG.





Kommentarer
Postat av: Mikael

Hur kunde du veta att d va jag?

2011-11-29 @ 21:40:53
Postat av: Anonym

IP-adressen :D

2011-11-30 @ 07:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0