Konterar...



Det är faktiskt rätt kul att kontera och upprätta arkiv och hålla på. Jag är nog en liten kontorsråtta jag.. =) Skönt iaf att man trivs med vad man gör..! Försöker på samma gång ringa ett par samtal, men antingen så svarar inte folk, eller så är det halvtimmeslånga köer att komma fram till en jäkla växel. Suck..! Jaja, jag har två veckor på mig innan min handledare återkommer och jag tycker ändå att jag lyckats med en hel del grejer på bara två dagar. Tid finnes.

Funderar på att ta mig ut i spåret idag igen - det var rätt skönt att springa lite igår kväll. Skön sommarkväll. Vårruset är verkligen en boost - man vill fortsätta springa för man vet att man klarar det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0