Inte så häftig imorse... :P



Det blev lite mycket igår.

Det är skönt att det är strålande sol ute idag, men att det faktiskt blåser riktigt kallt. Då behöver man inte ha dåligt samvete för att man sitter inne en del idag. Har varit på en liten promenad till Hemköp och inhandlat lite frukost. Ätit kalkon på ljust bröd, en vitaminewell och en kopp kaffe.

Mår så mycket bättre än imorse..! Herregud - då var det illa. Huvudvärk till tusen och snurrigt som sjutton. Nä, aldrig mer vin i vattenflaskan.!

Idag blir det lugnt, om jag får bestämma. Och så måste jag laga matlåda till imorgon.


varannan vatten har jag lärt mig - i min rosa flaska fanns vatten, i den blå hällde vi vinet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0