Imorgon är det fredag



Mmmmums! Gårdagens paj funkar idag med :) God matlåda :) Det händer inte mkt på kontoret idag. Det är rätt skönt faktiskt. Jag är klar med det jag kan göra med bokföringen och sitter nu med en del akter som ska avslutas. En del är enkla, andra mindre enkla.

Lillasyster var förbi förut och lämnade min mp3 och hämtade sitt bankomatkort som legat i min väska sedan vi handlade i lördags. Tjoho, nu fick jag min mp3 - tyvärr är den värdelös för tillfället, hon hade inte hittat mina hörlurar :(

Ett par timmar kvar - sen ska jag träna. Fick hem senaste numret av Topphälsa igår så jag har ngt att läsa när jag står på crosstrainern idag. I tisdags sprang jag 5:an i Skatås och fick ont i knäna igen. Ska försöka vara lite snällare mot dem nu. Simma någon dag kanske. Men det är alltid så mkt folk tyvärr.... Crosstrainern blir bra så länge.

Imorgon är det fredag! Då blir det kort dag. På riktigt. Behöver inte byta ngt lås. Kanske ett glas vin hade passat efteråt? I think so...

Puss..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0