Fredagkväll



Hej!
Har spenderat dagen med att städa undan lite på kontoret och gjort lite annat där. Sen tröttnade jag och insåg att jag inte kunde göra så mkt mer innan jag fått handledning. Jag gick.

Träffade Lollo och åt en sen frukost med henne och tog en rejäl uppdatering med varandra. Trevligt..!

Tanken var att ta sig till Liseberg o se Veronica Maggio. Men jag vet inte hur det blir med den saken. Kanske blir en tacokväll eller så.. Är lite sugen på att mysa ner mig med "Blommor av stål." Ska ju ändå upp tidigt imorgon för att tvätta. Tjoho..! :P Spontanfesten på Skansberget är inte att tänka på.

Den som känner för det får gärna komma på filmkväll :) Ska nog ta o ringa en vän.
Puss..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0