En bra helg.! :)



Helgen har varit kanon :)

I fredags fick jag alltså ett ryck och körde en storstädning av lägenheten med golvbrunn och hela baletten. I lördags steg jag upp kvart över sju och kom till Floda strax innan 10. Mamma och Alma mötte mig med vagnen och vi tog oss till lekplatsen en stund. Sedan fikade vi och efter att Alma sovit middag begav vi oss till Allum. Alma valde ut en bikini till mig och sedan storhandlade jag. Äntligen lite mat i kyl och frys!

Älskade underbara Alma! Det gick verkligen jättebra hela dagen. Kul att hon vet vilka vi är och vet om att mamma och pappa kommer tillbaka till henne. Hon behöver inte vara orolig.


På kvällen såg jag Eurovision hemma hos Tina. Så näääära att Saade vann!

Därefter gick vi till Excet och kvällen slutade inte förrän tidigt på morgonen. Sist jag såg på klockan var den 06:05. Nästan ett dygn hade jag hållit mig vaken. Utan en enda powernap! Bra för att vara mig. Ovanligt för att vara mig.
Tack Tina och Mr. Big! ;)

Söndagen spenderades i soffan med film, tacos, varma mackor, kinapuffar och VM-final i hockey. Med trevligt sällskap! :) "Kärleken är större än drömmar"

Jag är tillbaka på kontoret. Jag sorterar papper. Oändliga högar med papper. Det är inte så kul just nu. Det bullrar som tusan här utanför kontoret. Arbeten som stör min arbetsro :( Ser fram emot kvällningen. Ska spenderas med Mandy och sedan blir det fotbollsmatch att heja på :) Dynamo Nordstan!

Bilder från helgen kommer :)

Hoppas veckan börjat bra!
Puss..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0