Dålig vecka


Usch, jag känner verkligen att jag har en dålig vecka. Det är inge kul, nånting. Jag blir galen på att det är sådan oordning på kontoret. Det gör lite ont faktiskt. Jag mår dåligt över att jag inte kan hjälpa klienterna som ringer, eller domstolen heller för den delen. Jag mår dåligt över att jag inte förstår hur jag ska ordna med en del saker i bokföringen, jag kör mest på känsla liksom. Faktum att jag inte får någon handledning gör mig förbannad. Jag missade ett mail jag fått av min handledare där det stod något jag verkligen behövde veta i fredags - och nu har jag troligtvis kostat honom en hel del mer än vad som vore nödvändigt.  Jag sitter med bokföringen men fattar inte ett jota, jag får inte tag i klienter som han behöver ha inbokade på möte på måndag...

Känner mig rätt värdelös faktiskt.



Ikväll springer jag i Skatås med Mikael. Hoppas på att få sprungit bort lite frustration.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0