Busy wednesday



Sitter på kontoret. Det har ringt en gång och jag har ringt två samtal. Inte fått tag i dem jag önskar idag heller och det inkommande samtalet var sådär kul att ta.. Ska sätta mig och kontera lite nu var tanken. Kanske sätta in det i systemet med en gång nu =) Känner mig mer och mer säker.

Ska nog inhandla ett par sandaler på rasten. Det är varmt med tygskor nu.

Efter jobbet byter jag om här och tar mig en sväng i Slottsskogen tänkte jag. Det ligger ju så nära. Springa idag igen. Ska bli härligt. Har träningsvärk så jag tänkte trolla bort den. Promenaden igår kväll hjälpte inte mkt.

Senare ikväll spelas det korpfotboll på Heden. Mitt söta lag från Nordstan. Får se om man orkar ta sig dit o heja på?

Have a nice day!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0