Veckoplanering


En dag till på jobbet - sen kan jag koncentrera mig på skolarbetet igen. Det gick inte alls igår och jag blir frustrerad när jag inte får ihop saker som jag ska klara av. :( "Fröken-duktig-syndromet" har jag kunnat konstatera.

♦ Träningen denna vecka kommer infalla på tisdag, fredag och lördag. (och söndag?)

♦ I helgen måste jag hinna med att plugga inför tentan nästa måndag. Har kikat lite på pappren. Jag kommer få plugga en hel del, verkar det som. Kanske borde köpa boken ändå?

♦ Engelskaboken måste jag köpa på tisdag senast.

♦ Räkningar ska betalas imorgon kväll.

Lillebror fyller 20 på tisdag! Hurra, hurra, hurra...!


♦ Maten denna veckan måste jag planera ikväll. Imorgon blir det iaf pestofylld kycklingfilé i matlådan.

♦ Uppgifterna från Nordsteds Juridik ska skickas in i veckan (göra klart ikväll?)

♦ Testamente-uppgiften ska vara klar på onsdag - hoppas jag och Frida lyckas slå våra kloka huvuden ihop och komma bättre på fötter än vad jag själv lyckats åstadkomma...


Nu blir det till att göra sig iordning för en dag i Nordstan. Ses va?

Puss..!!

Bild från 24:e oktober 2009...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0