Tid för avkoppling


Har idag hängt med en vän o kikat på en lägenhet vid Eriksberg. Den var rätt fin - jag gillade balkongen! Får se när man själv har råd med något sånt? Får se när man börjat jobba. Sedan blev det ett parti yatzy och sedan träffade jag Carro för en sallad och snicke-snack. Myssöndag!

Har just proppat i mig ännu en fruktsallad. Love it.

Tydligen ska man äta alla sina dagspoints varje dag - jag har fuskat ibland genom att äta färre ibland och när det varit kalas har det blivit fler. Ska försöka att inte vara så ojämn i veckan. Idag har jag inte lyckats alls faktiskt. Har fortfarande en massa poäng kvar - men dessa kan jag inte äta nu?

Nu blir det badet med en bok och ansiktsmask!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0