Träningsleken


Du behöver
* dig själv
* en kortlek
* träningskläder



Spader = armhävningar
(på knä eller på fot, vad du själv orkar)

Klöver = sit-ups
(på bräda eller vanligt, variera åt sidorna likväl som rakt fram)

Ruter = knäböj
(bredbent med fötterna och böj så rumpan är i 90 graders vinkel med benen, som om du sitter)

Hjärter = rygglyft
(som en säl, ligg på mage med höften i marken o händerna bak på huvudet - sträck dig mot taket)




Gör så här
Ta ett kort i taget och kör igenom hela kortleken.
Träningspasset är jobbigt och en riktig genomkörare.

Exempel:
Spader 5 = fem armhävningar
Klöver 7 =  sju sit-ups
Hjärter dam = 12 rygglyft

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Gud vilket smart tips! Det ska jag verkligen använda mig av!



Jag är också med i Viktväktarna, det var där jag hittade dig! :)

2011-01-09 @ 15:57:43
Postat av: Emelie

Åh va kul...! :) Har det i åtanke när motivationen tryter - folk håller koll på mig genom bloggen :)



2011-01-10 @ 14:50:25
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja, det får du ha ;) Bäst att du sköter dig. Haha!

2011-01-11 @ 13:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0