Rätt sugen


I skolan har nästan alla androidmobiler eller Iphones. Inte jag. Hela tiden ber jag dem kolla upp när vagnar går, vad ord betyder osv, osv. Kanske dags för mig också att lösa en Iphone?

Har förstått att blogg.se inte går att få som app, men jag får väl mobilblogga som förr om det skulle vara så..

Tele2 har iaf ett bra studenterbjudande just nu. Kanske borde nappa? Frågan är bara hur lång bindningstid jag har kvar på mitt nuvarande abonnemang.

Jag som köpte ny mobil för bara typ sju månader sedan, snart åtta - och innan dess köpte jag inte ny på fyra år. Haha! Ähh, jag ska ta o ringa Tele2 och höra hur lång bindningstid jag har kvar och om jag kanske skulle kunna få ta del av erbjudandet istället. De har ju ändå kvar mig som kund, menar jag.

Vad tycker ni?

bild från:
http://www.csn-kortet.se/studentrabatter/telefoni-och-bredband/telefoni/tele2_mobiltelefoni?utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_campaign=anp3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0